BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

10 de jan. de 2010

Forest Lawn

A Fernanda Gavazza resolveu entrar em contato, por e-mail Cemitério com o Forest Lawn com a desculpa que queria visitar o seu túmulo de MJ e enviar flores.

Primeiro e-mail em 31/12

Good Afternoon,
Im a MJ's fan and I really wanted to send some flowers and a post card for him but Im not sure where to send it?? Someone can answer me this question???
If I decided visit his grave, it would be possible??
Please, Im waiting for an answer!!!
Thank you so much.
Fernanda

Resposta em 02/01/2010

Ms. Gavazza de Araujo,

Thank you for your patience.

Forest Lawn Memorial-Parks & Mortuaries permits visitation within The Great Mausoleum only to guests who have been given visitation rights by families who own property within the mausoleum. If you wish to purchase flowers you may do so. Only Forest Lawn Flower Shop staff is permitted to place the flowers.
However, if you plan to visit Los Angeles, our Memorial Parks are open to the public and you may visit Monday thru Sunday from 8 am to 5 pm. For more information on upcoming events and exhibits, please visit www.forestlawn.com.

I hope I have been of service. If you have any further questions, feel free to reply or to contact us directly at 1-800-204-3131 or 323-254-3131.

Respectfully,

Maria Reza
Sr. Client Representative
Information Office

Fernanda questiona

Maria Reza, Good afternoon.
Thank you so much for answer me, I really appreciate it.
I'm really sorry for boring you once again but I have another doubt. If I sent flowers I can't get in to the Mausoleum because I don't have permission, right?? So, how close can I stay from Michael Jackson's grave?? Is there any chance in the future of the Forest Lawn open the gates to the fans and give us the chance to say goodbye for him one last time??
Thank you one more time.
Hope you have a great year and God Bless you!!!
Fernanda Gavazza

Resposta do Forest Lawn

Ms. Gavazza,


Only Forest Lawn Flower Shop staff is permitted to place the flowers.
This area is not open to the general public. Only family has access and only families who own property in the Mausoleum can
give permission to other visitors. It is up to the family to keep information private and therefore we will always honor the wishes of
the families which we serve.

I hope this answers your questions. It was a pleasure to be of service.

Thank you,
Maria Reza
Information Office

fonte: mulher pobre

tradução:

Primeiro e-mail em 31/12

Boa tarde,
Sou um fã de MJ e eu realmente queria enviar algumas flores e um cartão postal para ele, mas eu não estou certo de onde enviá-lo? Alguém pode me responder essa pergunta??
Se eu decidi visitar o seu túmulo, seria possível?
Por favor, estou esperando uma resposta!
Thank you so much.
Fernanda

Resposta em 02/01/2010

Ms. Gavazza de Araújo,

Obrigado pela sua paciência.

Forest Lawn Memorial-Parques e necrotérios permite visitação dentro O Mausoléu Grande apenas para clientes que passaram a ter o direito de visitação por famílias que propriedade dentro do mausoléu. Se você deseja comprar flores pode fazê-lo. Apenas Forest Lawn Flower Shop pessoal é permitida para colocar as flores.
No entanto, se você pretende visitar Los Angeles, o nosso Memorial Parks são abertas ao público e você pode visitar de segunda a domingo de 8-5. Para obter mais informações sobre eventos e exposições, por favor visite www.forestlawn.com.

Espero ter sido de serviço. Se você tiver qualquer dúvida, fique à vontade para responder ou entrar em contato conosco diretamente em 1-800-204-3131 ou 323-254-3131.

Respeitosamente,

Maria Reza
Sr. Cliente Representante
Gabinete de Informação

Questiona Fernanda

Maria Reza, Boa tarde.
Thank you so much for me responder, eu realmente aprecio isso.
I'm really sorry for chato, mais uma vez, mas eu tenho uma outra dúvida. Se eu mandei flores eu não posso chegar para o Mausoléu, porque eu não tenho permissão, certo? Então, como posso ficar perto do túmulo de Michael Jackson? Existe alguma chance no futuro do Forest Lawn abrir os portões para os fãs e nos dá a chance de dizer adeus para ele uma última vez?
Obrigado mais uma vez.
Espero que tenham um grande ano e que Deus te abençoe!
Fernanda Gavazza

Resposta do Forest Lawn

Ms. Gavazza,


Apenas Forest Lawn Flower Shop pessoal é permitida para colocar as flores.
Esta área não é aberta ao público em geral. Só família tem acesso e as famílias só que imóvel próprio no Mausoléu pode
dar permissão para outros visitantes. Cabe à família para manter as informações privadas e, portanto, estaremos sempre honra os desejos dos
as famílias que nós servimos.

Espero que este responde às suas perguntas. Foi um prazer estar de serviço.

Obrigado,
Maria Reza
Gabinete de Informação

0 Comments:

Post a Comment